У 1994 році було створено Відкрите Акціонерне Товариство "Львівський автобусний завод", контрольний пакет акцій якого належав Фонду Держмайна України. Цей актив вирішили продати у 2001 році. Понад 70% акцій за вартістю 27 мільйонів гривень придбало ТзОВ "Сіл-Авто". Його пов'язують із теперішнім власником, російським бізнесменом Ігором Чуркіним. Як і решту фірм, які допустили до участі в конкурсі.

Далі справа опинилась в суді, який постановив повернути акції у державну власність. Втім, віддавати підприємство ніхто не поспішав. У 2010 році справа повернулась до суду. Цього разу Феміда залишила контрольний пакет акцій в руках приватників. І ось нещодавно законність рішення поставила під сумнів львівська прокуратура.

Справу відновили за зверненнями колишніх працівників заводу. Зараз чимало з них судяться із ЛАЗ-ом. Вимагають повернути заборговані роками зарплати та пенсії. Дирекція підприємства від офіційних коментарів відмовляється. Не пускають і на територію заводу.

Не на камеру виправдовуються: мовляв, працюють над новим автобусом для Єгипту. І поки нікому не хочуть його показувати. А от щодо повернення його в державну власність кажуть — усі суди в цій справі виграли.