Столиця Галичини за останні два роки перетворилась на туристичну Мекку, впевнено обійшовши навіть Київ та Одесу.
Якщо у 2007 місто Лева прийняло всього 700 тисяч туристів, то вже минулого року до цієї цифри приплюсувався ще мільйон. Більше такими результатами ніхто похвалитись не може.

У Львові сезон триває цілий рік. Місту завжди є що запропонувати: якщо не екскурсії, то гастротури, а ще різноманітні виставки і фестивалі національного масштабу,
— пояснює журналіст "Новое время" Анастасія Береза.

Мер Львова Андрій Садовий бачить у туризмі чудове джерело заробітку:

"У середньому один турист - а в основному зараз це кияни, одесити і дніпропетровці – щодня залишає в місті, за даними за 2014 рік, приблизно 200 євро", – розповідає мер Львова Андрій Садовий.

Він додає, що світові тенденції малюють ще більші перспективи.

Львівський туристичний бізнес витримав випробовування війною та післяреволюційною кризою.

Після падіння національної валюти, Львів став для українців не тільки туром вихідного дня, але і заміною коротким поїздкам у вихідні в Європу, які сильно подорожчали через курсовий стрибок,
— розповідає журналістка.

Звісно не все йде гладко. Хрестом на амбіціях Львова стати суперником Праги і Кракова може стати інфраструктура.

Монополія в авіаперевезеннях, залізниця, що не відрізняється якістю і швидкістю та відсутність висококласних шосе обмежують приплив зовнішніх туристів і можливості внутрішніх.