"Це – проект, завдяки якому Україна стає ще ближчою до Європейського Союзу, а Євросоюз – до України. Тут проходить до 40% наших транзитних вантажів у напрямку Західної і Центральної Європи", – написав на сторінці в Facebook президент України Петро Порошенко.

Читайте також: "Укрзалізниця" запровадить безконтактні оплати за проїзд

Дивіться відео з відкриття Бескидського тунелю:

Реконструкція одноколійного тунелю в Карпатах на перегоні Бескид – Скотарське тривала з 2013 року. Новий двоколійний Бескидський тунель зможе пропускати до 100 пар поїздів на добу зі швидкістю 60-70 км/год, у той час, як пропускна здатність одноколійного тунелю – до 47 поїздів зі швидкістю 15-40 км/год.

Дивіться відео з відкриття Бескидського тунелю:

"Старий тунель буде використовуватися як евакуаційний. В тунелі знаходяться 3 евакуаційні змійки, довжиною 22 метри зі всім необхідним обладнанням. І через ці змійки можна перейти з нового тунелю в старий", – зазначив головний інженер з будівництва Володимир Харлан.

Загальна кошторисна вартість будівництва за проектом становить 102 мільйони євро. Гарантія експлуатації — 100 років. Бескидський тунель, побудований 1886 року, був єдиною одноколійною ділянкою на всій довжині V Критського коридору, що проходить територією Італії, Угорщини, Словаччини, України та Росії.

Старий Бескидський тунель
Фото старого Бескидського тунелю і мосту, що веде до нього

Старий тунель зберігається як складова частина комплексу нового тунелю. Однак, він буде використовуватися як робоча штольня з обслуговування нового тунелю, а також для евакуації людей у ​​разі аварійних ситуацій.

Що таке Бескидський тунель? Він розташований у Карпатах, на Бескидському перевалі. Належить до 5-го Пан'європейського транспортного коридору (Італія - Словенія - Угорщина - Словаччина - Україна). Після завершення будівництва пропускна спроможність тунелю збільшиться з 47 до 100 пар поїздів на добу, а швидкість проходження зросте з 15-40 до 60-70 кілометрів на годину. Діючий одноколійний Бескидський тунель був побудований ще 1886 року. На сьогодні недостатня пропускна здатність тунелю завдає значних економічних збитків "Львівській залізниці".