Я вчора теж жартував про сніг, що дехто сприйняв як критику комунальників. Об'їхавши увечері пів-Києва, я таки бачив, що техніки на автошляхах дуже мало, але, здогадуюсь, що її більше і немає. Це не біда. В розпал хуртовини боротися зі снігом міг хіба я сам з лопатою біля під'їзду.

Нагадаємо, кілька областей сильно засипало снігом. У деяких регіонах висота снігового покриву сягнула 50 сантиметрів.

Але дещо можна було зробити краще

Звичайно, такий сильний сніг не міг не позначитися на русі транспорту. Усього. І ось маючи вдома студентку, яка змушена була подорожувати з Києва до Львова, щоб устигнути на ранок на навчання, ми усією родиною переконалися наскільки неадекватною є інформаційна робота усіх транспортних та рятувальних структур.

Складалось враження, що окрім міністра інфраструктури, мало кого турбують замети, затримки і т.п.

Окрім загальної і абсолютно непотрібної інформації про кількість машин у заторах і кількість знеструмлених сіл, збагнути що ходить, а що стоїть, і коли рушить, було неможливо.

На сайті Укрзалізниці ми не знайшли нічого про затримки поїздів. Подорожуючи в поїзді Інтерсіті доньці неможливо було отримати інформацію про те, чому і наскільки затримується поїзд. Схоже, що обслуговуючий персонал потягу і сам знав не більше.

Читайте також: Автобус з дітьми вилетів з траси і перекинувся

Прийняти аргументоване рішення, чи рушати у подорож, чи ні (якщо вона спланована або необхідна) неможливо.

Розчистити у заметіль дороги неможливо. Але скоординувати інформаційну роботу, організувати оновлення численних інфоресурсів в реальному часі – це ж нескладне завдання! І ось саме кращого інформаційного забезпечення і хотілось би.

Хоча, схоже, міністр і сам це розуміє. Тому і моніторив ситуацію у ФБ сам. Сподіваюсь, що хоч сніг біля міністерства було кому почистити окрім нього.

Читайте також: Снігопади на Тернопільщині: перша жертва від переохолодження