"Про це повідомляє Центр транспортних стратегій".

Зазначається, що роботи щодо будівництва (пробиття тунелю, його бетонування, облаштовуння гідроізоляції) виконувала компанія "Інтермонтажбуд", натомість "Укрзалізниця" ще повинна облаштувати земляне полотно на підходах до нового тунелю, укласти верхню будову колії, здійснити монтаж лінії електропередачі та зв'язку.

Читайте також: Карпатський тунель допоможе Україні співпрацювати з Європою

Повний комплекс робіт планується завершити 25 травня 2018 року.

До слова, Бескидський тунель розташовується між Львівською та Закарпатською областями та є частиною Львівської залізниці. Він вважається другим за довжиною після Лугутинського (Луганська область) в Україні. Його було побудовано в 1886 році, і вже вичерпав свій експлуатаційний ресурс, відтак у 2012 році "Львівська залізниця" розпочала підготовчі роботи для будівництва нового Бескидського тунелю. У січні 2016-го було завершено перший і найскладніший етап будівництва.

Новий тунель має два залізничних полотна та розміщується на глибині 180 метрів від поверхні Бескидського хребта. Довжина тунелю становить 1764 метра, ширина – 10,5 метра, а висота – 8,5 метра. Він буде здатним пропускати до 100 пар поїздів за добу зі швидкістю 60-70 кілометрів за годину,

У презентації до проекту зазначається, що вартість робіт становить 102,7 мільйона євро.